TREBALL EN EQUIP
Molts executius són bons aconseguint objectius però no funcionant en equips. Ajude a crear una actitud apropiada perquè funcionen millor treballant harmònicament amb altres persones.
Lideratge
Liderar ha de veure amb escoltar, motivar, comprendre a l’altra persona.
La persona que lidera no naix, es fa al llarg de la seua vida, desenvolupa habilitats comunicatives, en definitiva s’aprén.
Metodologia DBM®
Per la metodologia que ús, el DBM® i la meua extensa i fructífera experiència, puc afirmar honestament que la meua ajuda sol ser molt més precisa, profunda, duradora i breu que la majoria dels enfocaments tradicionals.
Treball en Equip
Un bon funcionament de l’equip suposa guanyar en eficàcia, en bon clima laboral i en sentit de pertinença.
Si tens un equip al teu càrrec, açò és el que et propose: ajudar-te a desenvolupar noves habilitats, una actitud més apropiada per a fomentar la col·laboració de manera autèntica i la creació d’un clima de treball que convide a la innovació, a l’assoliment d’objectius i a una millor presa de decisions.
"Aprèn a governar-te a tu mateix, abans de governar als altres"
Ajude a:
-
- Sensibilitzar-te amb els valors, inquietuds, necessitats de cada membre de l’equip.
- Comunicar-te honestament amb ells.
- Aprendre a com funciona un mateix davant situacions freqüents.
- Superar reaccions “automàtiques” que limiten el lideratge.
- Aprendre crear habilitats i actituds per a liderar equips.
- Aprendre a motivar-se a un mateix i a motivar a altres persones.
- Valorar els acompliments de cada membre, segons el seu estil personal.
- Aprendre a donar i rebre crítiques.
- Adoptar una actitud apropiada per a prevenir i resoldre conflictes.
- Fomentar la capacitat d’aprenentatge pròpia tractant amb l’equip.
- Desenvolupar una perspectiva dinàmica de com funciona l’equip al llarg del temps.
- Identificar biaixos i tendències en la motivació individual.
- Aprendre a delegar.