FORMACIÓ A EMPRESES

El món és tan dinàmic que les organitzacions necessiten reforçar-se amb una formació específica que potencie als seus treballadors.

Formació a Empreses

En una economia i una societat tan dinàmica com l’actual, les organitzacions necessiten potenciar els seus equips humans per a enfrontar-se a tot tipus de reptes.

La formació en habilitats és un factor clau per a açò. Habilitats per a fomentar l’aprenentatge, flexibilitat per a adaptar-se als canvis en l’organització, capacitat d’aprenentatge i d’obrir nous camins i horitzons amb millors desafiaments al final.

A més, en la meua formació afig, actituds per a potenciar l’aprenentatge continu, la autosuperació, exploració d’àrees desconegudes, etc.

Amb freqüència, a més preparació en capacitats i actituds del personal, més productivitat, millor clima laboral, més aptitud per a aprendre dels errors, millor adaptació als canvis interns i externs.

"El progrés és impossible sense el canvi, i aquells que no poden canviar les seues ments no poden canviar gens."

– George Bernard Shaw

Què es la formació en habilitats

La majoria de la formació coneguda avui dia, és formació tècnica, acadèmica, intel·lectual orientada a continguts: informàtica, comptabilitat, etc.

I, cada vegada més, la formació en habilitats en les empreses està augmentant ja que és aplicable a moltes àrees independentment del seu contingut.

Per exemple, les habilitats per a comunicar-se amb altres persones, evitar malentesos, ser precís en el que s’expressa, escoltar proactivamente per a comprendre el que entén l’altra persona, saber triar paraules més adequades per a dir certes coses, és una capacitat que es pot usar per a informàtica, comptabilitat, vendes, gerència o qualsevol àrea on dues persones interactuen.

Amb aqueixes capacitats porten aparellat actituds constructives: obertura a noves perspectives, enriquiment de la visió professional, aprendre noves funcions, constància, etc.

Formació en Habilitats

El benefici de la formació en habilitats és per al treballador i també per a l’empresa, ja que per a tots dos suposa una inversió per a enfrontar-se fructíferament als reptes del present i del futur.

.

Estic especialitzat en les següents àrees d’habilitats:

Enfrontar-se Constructivament a Problemes

Identificar quins són els problemes de fons i desenvolupar solucions creativament que siguen sostenibles i sòlides.

Planificació Connectada amb Valors

Fer coses amb quin sentit? quina motivació se cerca?

Comunicació Subjectiva

No és sol el que es diu, si no el que entén l’altra persona.

Aprendre a Aprendre

En un entorn tan dinàmic com l’actual, és una base sòlida sobre la qual desenvolupar l’empresa.

Parlar en Públic

Fer presentacions per a vendes, per a un nou producte, és essencial per a tenir èxit.

Orientació als Objectius.

Saber què es vol, com es vol i per què es vol facilita molt la consecució dels propòsits.

(Auto)motivació

Aprendre a motivar-se en situacions dificultoses o a motivar a altres persones segons les seues pròpies tendències.

Discerniment de l’importat i l’urgent.
Mantenir l’aplom en situacions dificultosas.

La millora de la satisfacció en el lloc professional sol:

 

  • Permetre al treballador preparar-se per a la presa de decisions i per a la solució de problemes creativament.
  • Facilitar passar d’un rol a un altre dins de l’empresa.
  • Elevar el nivell de satisfacción en el lloc de treball.
  • Afavorir la igualtat d’oportunitats i la promoció professional.
  • Facilitar la minimització d’errors i l’adaptació a nous reptes.
  • Ajudar al personal a la integració i al compromís amb els propòsits de l’empresa.
  • Reduir la rotació de personal en sentir-se més valorat en un entorn.
  • Fomentar la creativitat i la flexibilitat.
  • Fomentar la capacitat d’anticipar i adaptar-se als canvis.
  • Millorar l’ambient laboral en fomentar el coneixement directe del personal.
  • Facilitar la dissolució de la resistència al canvi.
  • Ser una és una oportunitat de desenvolupament professional.

Beneficis de la formació en habilitats

Las organizaciones en las que la formación en habilidades forma parte de su cultura, comprueban que su plantilla se adapta mejor a las necesidades cada vez más cambiantes de la economía y sociedad y, así, mantener o mejorar su posición.

Eso les permite detectar y gestionar con anticipación los nuevos perfiles profesionales que se necesitan, con las capacidades y actitudes adecuadas.

 

SOL·LICITA LA TEUA CITA

695 015 569

Llámame y te orientaré personalmente en tu caso.

4 Passos per a determinar la formació adequada per a l’organització

Abans de fer una proposta, necessite saber certes qüestions de l’empresa i per a açò em reunisc amb el/els responsable/s per a modelar el que ocorre en l’organització i com li puc ajudar. Per a açò seguisc els següents passos.

.

1- Investigar

Quins creuen que són els problemes?
Què necessita saber que no sap?
Què necessita l’organització per a millorar?

2 - Identificar

Fruit de l’exploració anterior, quines habilitats són les que suposaran una diferència en l’empresa? En quin grau d’integració serà adequada? Quins objectius es persegueixen? Amb açò dissenye la formació.

3 - Implementar

Amb els dos passos anteriors comence la formació. I vaig comprovant, a mesura que impartisc el curs, com ho van integrant els participants.

4 - Avaluar

Una vegada que la formació en habilitats l’he realitzat, pas a avaluar-la amb el client.

Normalment deixe passar un temps després de la formació per que em interesa saber com estan integrant les habilitats i actituds, per a açò avalue tres àrees:

1. Assoliment. Ha millorat en eficàcia? En quins aspectes? Que s’està fent millor? Hi ha alguna àrea d’acompliment no coberta?
2. Satisfacció Millora el clima laboral? Treballen més a gust els empleats?
3. Significat. Hi ha major sentit de pertinença a l’organització? S’identifiquen amb la visió de l’empresa?

Send this to a friend