COACHING INDIVIDUAL PER A EMPRESES
Cada dia més, les empreses són més conscients de cuidar als seus empleats. Oferir-los sessions individuals s’ha demostrat una eina per a l’augment del rendiment i la satisfacció.
Metodologia DBM®
Per la metodologia que ús, el DBM® i la meua extensa i fructífera experiència, puc afirmar honestament que la meua ajuda sol ser molt més precisa, profunda, duradora i breu que la majoria dels enfocaments tradicionals.
Coaching Individual per a Empreses
Aquest servei està pensat per a aquelles empreses que volen ajudar a alguns dels seus empleats a superar dificultats puntuals, transició a nous rols, potenciar el lideratge o a aprendre a reflexionar fructíferament.
La direcció contracta aquest servei com a estímul per als seus empleats.
Amb freqüència la formació in company no cobreix les necessitats de certs empleats: directius o especialistes d’una empresa, es troben amb bloquejos mentals, s’enfronten amb reptes que requereixen un esforç de creativitat extra o necessiten adaptar-se a situacions canviants.
Quan atenc individualment a una persona, em concentre a ajudar-li a crear un nou punt de vista per a millorar el seu rendiment i el seu benestar per a poder continuar amb el seu treball.
Aquest treball individual és apropiat per a:
- Reubicació en un nou departament.
- Desenvolupament d’habilitats de lideratge/seguidatge.
- Reduir l’estrès i millorar la salut i benestar.
- Reflexionar creativa i eficaçment.
- Adaptació a nous equips o cultures estrangeres.
- Aprendre a delegar.
- Millorar la comunicació interpersonal.
- Augment de la productivitat.
- Superar l’excés de perfeccionisme.
- Potenciar capacitats socials.
- Analitzar millor els problemes per a desenvolupar solucions sòlides.
- Apreciar els avanços de la carrera professional.
- Increment de la seguretat en si mateix.
- Fomentar capacitats d’aprenentatge: idiomes, noves tecnologies, etc.
- Identificar punts forts per a continuar desenvolupant-los.
- Habilitats per a gestionar conflictes.
- Capacitats de visió estratègica.
- Saber utilitzar la retroalimentació.
- Aprendre a escoltar i empatitzar, deixant prejudicis apart.
Sesiones presenciales en la propia organización, en Valencia o por videoconferencia.